Deň pred dňom D

Posted: 29. marca 2008 in Notebook pre každého (žiaka)
      Sám šéf Roman Baranovič Slnečný deň pricestoval do mestečka snov Trstená na aktívnu a nikdy nespiacu školu ZŠ Rudolfa Dilonga vo štvrtok 27.3.2008 o 17.00 PM. Auto zaplnené notebookmi, skoro tú záťaž  jeho HONDIČKA nezvládla. Privítali ho dvaja fanatici Lolko a Peťo (moje JA). Pustili sme sa  do práce. Odovzdať 18 kusov PC nie je len tak. Všetky bolo nutné pripraviť k dokonalej a efektívnej výučbe, aby milý  pán Asus Eee dostal titul Paedr. IKT alias didaktická pomôcoka 21. storočia.

          Na túto konfiguračnú brigádu som mal najatých najlepších z najlepších: Romanka a Lolka. Nuž poviem vám,  išlo im to ako keď cestujete našou ORAVSKOU STRELOU (železničná doprava na ORAVE) Úsmev. Moje ja dostalo tú česť kompletizovať ctené PC, bolo to radosti a pravej vône z novovybaľovaných PC.  Čas ukončenia prípravnej misie piatok 28.3.2008 o 03.30 AM. Len doteraz neviem pochopiť, prečo sa Roman ubytoval v hoteli a nie v mojej triede…. Žmurknutie .

          Možno by sme ťahali aj do rána, kedy by nás našli v triede deti… No rodinné záležitosti ukončili náš fanatizmus a rozišli sme sa v pokoji s  myšlienkou v hlave: "Bude ako bude, hlavne, že nám chutí jesť… "

   DSCF0909DSCF0917DSCF0921
 
PS: Pokračovanie v BLOGU: Deň D
Pridaj komentár

