Mesto očami detí

Posted: 8. apríla 2008 in Iné
Nedá mi nespomenúť v blogu jeden perfektný projekt, ktorý bol realizovaný mojou predchádzajúcou triedou 4.B v roku 2006. Išlo o natočenie 20 minútového videa o vlastnom meste. Veľkou mierou sa na projekte spolupodieľali  aj moji kolegovia Mgr. Ragalová Eva a Mgr. Ragala Martin. Deti si na hodinách vlastivedy vytvorili scénar… Chodili sme s kamerou po meste a okolí. Vznikol z toho nádherný didaktický materiál, ktorý sa teraz využíva v Trstenej vo všetkých triedach vždy, keď sa učí o ich rodnom meste. Do pozornosti dávam krátku ukážku z videa. Napadla ma myšlienka: " Keby sa dal na niečo podobné nahovoriť  učiteľ v každom meste SLOVESNKA, vznikla by tak perfektná galéria detských videí o našom štáte…"
 
   
Komentáre
  1. Marta píše:

    Veľmi sa mi tvoj nápad páči. Aj preto, že naši stredoškoláci urobili už pred 3 rokmi síce nie film, ale prezentácie v PowerPointe o Hurbanove, bolo to z príležitosti Medzinárodnej konferencie stredných priemyselných škôl v Európe, ktorú organizovala naša škola v našom meste. Aj keď sme to nedotiahli do filmu, Tvoj nápad je pre nás motiváciou urobiť tak. Želám šikovných žikaov a dobré nápady. Nech sa Ti darí.

Pridaj komentár

