Udialo sa…

Posted: 3. mája 2008 in Notebook pre každého (žiaka)
V závere  týždňa nám matka informačnokomunikačná dala pocítiť, ako je inetrnet pre náš život a výučbu v triede nevyhnutný.  Dva dni som z viacerých dôvodov v triede chýbal. Keď som bol doma a oni v škole, na môj údiv mi nik z nich nesvietil na sieti. To znamenalo, že asi za mojej neprítomnosti na vyučovaní nerobia na notebookoch, čomu som nechcel veriť.
Po návrate do triedy  boli deti   príliš  kľudné a trošku  poblednuté Žmurknutie. Pravda vyšla na javo keď som zapol svoj PC a nedalo sa mi pripojiť na net…. Jednoducho, decka sa naháňali, zhodili  AP a hotovo. Net, wifi sieť fuč…Hnev  Bez netu sa mi nedá pripojiť na výukové moduly, nefunguje nám práca po sieti, decká nemôžu publikovať svoje práce na blogu, ClassServer…, proste nič nefungvalo.
Vrátili sme sa na dva dni do normálu. No nie celkom, deti pracovali s tým čo majú v PC a nie je toho zasa málo. No narušilo to náš zabehnutý systém. Aspoň konečne decká pochopili, prečo je nebezpečné… naháňať sa. Ja som zasa pchopil, čo znamená mať v triede inetrnet.
 
Komentáre
  1. Ludovit píše:

    No a zabudol si podotknúť, že aj gazda od PC Lolko nebol v škole, lebo sa "flákal" na výmene mládeže so žiakmi v Poľsku. Ale po návrate dal všetko doporiadku a WIFi sieť zsrd_prizemie po jeho bu-bu-bu znova pracuje:-)

Pridaj komentár

