Letná škola Moderný učiteľ 2008

Posted: 15. augusta 2008 in Iné
Akcia Letná škola Moderný učiteľ organizovaná spoločnosťou  Microsoft a P-MAT, konkrétne Romanom Baranovičom, Bibianou Zelinovou a Peťom Halákom je ukončená. Hodnotím to, ako mimoridne úspešnú akciu . Strávil som medzi super ľudmi pekný týždeň a odniesol si dosť nových poznatkov, ale hlavne kontaktov… Úsmev Viac menej som tam šiel hlavne slúžiť vlasti, ale sám som sa toho veľa priučil. Ešte raz vďaka našim organizátorom.
 Viac informácii si môžete pozrieť vo videách, ktoré natočili učitelia priamo na Letnej škole. Je to ich vlastná tvorba. Dvanásť reportérov sa počas celého týždňa, okrem iného, naučilo narábať s kamerou a strihom. Myslím, že ich výsledok si stojí za to pozrieť. Žmurknutie V závere druhej časti videa Letná škola pripravila Maťa Chalachanová pre vás prekvapko…
Mimochodom pozorne sledujte tento blog alebo aj hlavnú stránku Letnej školy Moderný učiteľ 2008, tento týždeň pribudne zaujímavé video z rozlúčkového večera Letnej školy a ak sa mi podarí zachytiť video z vysielania TV Patriot aj to zavesím. Reportáž bude zaujímavá v tom, že som  použil autorské zábery a strihy našich reportétov. Moderných učiteľov… Myslím, že to bude pre nich  česť.
    
 
 
Toto je na rýchlo hodená ukážka z aktivít, kde som sa naučil od Mati Chalachanovej, ako robiť videjka s legom, super zábavka…
   
Komentáre
  1. Jana píše:

    Je to nádherné a zaujímavé ako to učitelia, amatérski filmári za tak krátky čas zvládli. Asi to bude v perfertnom školiteľovi a režisérovi. Vďaka Peťo.

  2. Peter píše:

    Fakt niet za čo, ono je to skôr vo vašej   šikovnosti… Už to dávali aj v Tv Patriot, trošku som to prestrihal ale v celku O.K.

Pridaj komentár

