Uľahčenie cez internet

Posted: 9. októbra 2008 in Notebook pre každého (žiaka)
Preberali sme spodobovanie. Nemal som veľa času vytvoriť si prezentaciu. Našťastie máme internet Úsmev. Našiel som stránku šikovnej pani učiteľky. Možno ju už viacerí poznáte. Volá sa Mgr. Jana Lacková. Tu je jej osobná stránka s bohatým didaktickým obsahom: http://lackovaj.unas.cz/. S detmi sme využili prezentáciu:
http://lackovaj.unas.cz/navyse/prezentacie/spodobovanie.pps Veľmi prakticky spracované. Deti si potom vytvorili podobné cvičenia na svojom blogu:
Aj to je ukážka, ako sa dá zjednodušiť práca učieľa a nestartiť na efektivite vyučovacej hodiny. Samozrejme veľa materiálov je pokope aj na stránke www.modernyucitel.net.
Komentáre
  1. Jana píše:

    Nesmierne ma potešilo, že sa moje prezentácie využívajú. A ešte viac sa mi páčili výtvory detí. S pozdravom J. Lacková

Pridaj komentár

