Významné ocenenia za rok 2008

Posted: 9. decembra 2008 in Nezaradené

„Moje úspechy pripisujem aj osobe, akou je Roman Baranovič. Vďaka jeho úsiliu a angažovaní v projekte Notebook pre každého žiaka…, som mohol dokázať aj nemožné. Samozrejme úspechy sú späté aj s mojou školou, kde sú vytvorené primerané podmienky na realizáciu svojich plánov. Máme ústretové vedenie školy a super kolektív. Nie je to len moja zásluha, nehovorí sa len o mojich kvalitách. Celé Slovensko pozná našu školu, mojich aktívnych kolegov a aktivity ktoré ju reprezentujú. Kde chodím počúvam, ako nám závidia náš kolektív… Len škoda, že u nás doma to nevieme oceniť. Samozrejme vďaka patrí aj mojim šikovným žiakom, nebyť ich výsledkov a pozitívnej adaptácie na IKT, nemal by som o čom písať… Ďalšou zaujímavosťou je, že samotná Orava je prezentovaná ako chudobný región…, v spomínaných súťažiach získali ocenenie ďalší štyria vyučujúci z Oravy: Mgr. Gabika Kapjorová, Scarlett Salajová, Smolková Eva,Štefan Bojnák. Tento fakt svedčí o kvalite škôl na ORAVE, ako aj vynikajúcich vyučujúcich. Samotná porota bola milo prekvapená.“

foto_zelekom (2)

Komentáre
  1. Martina píše:

    Peter gratulujem, Orava naozaj boduje. Prajem ete veľa takých super projektov nielen tebe ale aj kolegom a žiakom vašich škôl.

Pridaj komentár

