Moje tanečné kreácie s TS MIXER

Posted: 15. februára 2009 in Iné
Popri iných aktivitách vediem s manželkou 16 rokov  tanečnú skupinu MIXER– názov MIXER, lebo tancujeme všetko od spoločenských tancov až po Disco a HIP-HOP. So zármutkom oznamujem, že plesová sezóna 2009 končí. Z 10  absolvovaných plesov na Orave máme pred sebou už len  posledné dva  a tak s nostalgiou a smútkom v srdci za skvelou pelsovou sezónou prikladám dve videá našich predtancovaní… Prvé video štandard (Waltz, Slowfox, Valčík), druhé latina´(Tango Argentíno, Samba, CHA.CHA), tanečný pár prevažne zľava som ja a moja partnerka Lucia, ktorá prestreidala moju manželku Janku po odchode na materskú s prvou dcérou Emmkou. Paradox je, že partnerka Lucia nastúpila na tanečnú ako prváčka na ZŠ a teraz tancuje so mnou ako 22 ročná Smiech no netancuj…
Ak by vám to sekalo dávam prepojenie priamo na youtube, tam to beži v poho:
                                           TANCE ŠTANDARD      TANCE LATINA
 
    
    
Komentáre
  1. 4.B a tr.uč. Gabriela píše:

    Pekne "hopkáte" len čo je pravda 🙂

  2. Daniela píše:

    Takže už viem kto bude otvárať 3. ples P-Matu 🙂 Ste úžasní a máte môj obdiv.

  3. Peter píše:

    Dakujeme, ale čo sa týka P-Matu, v BA majú iných tanecnikov, my sme len amatéééruš… 🙂

Pridaj komentár

