Onedlho mám prvákov

Posted: 4. mája 2009 in Notebook pre každého (žiaka)
Dnes som sa telefonicky zoznámil s pánom učiteľom Jožkom Mocákom z Humenného. Čo je na ňom zaujímavé? No je učiteľ na 1. stupni ZŠ a od decembra 2008 vyučuje PRVÁKOV systémom notebook 1:1. Super!!! Som rád, že nazbiera cenné skúsenosti a teším sa na jeho postrehy. Po telefonáte som si uvedomil, že takto o rok sa budem pomaličky lúčiť so svojou super happytriedou a pripravovať sa na nový balík, či upgrade detí- mojich budúcich prvákov. No už teraz mám nejaké skvelé nápady a ako tak pozerám do edukačného softvéru, práve pre prvý ročník sa ponúka dostatok softvéru na zaujímavé a pútavé hodiny. Teším sa, samozrejme inak ako s notebookmi už učiť nemôžem a ani neviem :). Ej hou, ej hou…
PS: S deťmi prirpavujeme nové video, ako sa u nás moderne vyučuje v kocke… Žmurknutie, momentálne pracujem na zostrihu finále DilongStar 2009, skvelá vydarená akcia, super talenty a ešte super atmoška, je sa na čo tešiť…, teda aspoň ja sa na ten finiš teším Uštipačnosť.
 

Pridaj komentár