Chatovačka 2009

Posted: 14. júna 2009 in Iné
Máme za sebou skvelý, vydarený víkend, prežitý v prostredí Západných Tatier. S triedou sme bandovali na víkendovke v Oraviciach. Mali sme síce nepriaznivé počasie, ale deti i ja sme splynuli s prírodou, ako aj kvapkami dažďa a držali sa svojich naplánovaných aktivít. Až na kúpanie v bazénoch nám vyšlo všetko. Nechýbala pátračka po stratených dievčatách v lese Žmurknutie, ešte že mali so sebou vysielačku, no komédia, aj keď v tom momente mi nebolo všetko jedno Uštipačnosť . Nočná odvaha, pokladovka, diskotéka, … všetko čo nás nezabilo, to nás utužilo a posilnilo. No a bodkou bola 90% účasť rodičov a rodinných príslušníkov na spoločnom guláši. Ďakujem všetkým rodičom za pomoc, ako aj mojím deťom za poslušnosť. Sme  Happytrieda. Fotoalbum, video som pri mojich povinnostiach nestihal točit, ale bolo čo točiť tomu verte, škoda.

Komentáre
  1. Patrik píše:

    Bolo tam pekňe aš nato že sa nam dievčata skoro stratili.A potom sme hrali bejzbol aj futbal.

  2. dominiček píše:

    Najlepšie bolo nočná odvaha. Hrali sme futbal.

  3. Dominik píše:

    Bolo tam veľmi dobre a veľmi super .Chcel by som ísť ešte raz na nočnú odvahu .

  4. evicka píše:

    No na chate mi bolo veľmi dobre až na to že sme sa stratili v lese keby sme nemali vysielačky tak sa asi ani nevrátime na chatu.Večer bola dyskotéka a po nej nočná odvaha.Mne sa najviac páčilo to že sme hľadali pána učiteľa a vrátili sme sa s mokrími nohami.

  5. matko píše:

    Na chate sa dobre spalo.Najlepšie bolo , keď sa baby stratili v lese.

  6. Žanetka píše:

    Pán učitel bolo super na chate a hlavne na nočnej odvahe.Dyskotéka bola super.

  7. Renáta píše:

    Super polo na chate polo tam veselo topre a pasilosa mi tam tansovanie a este pingo a ete pehanie.ahojte. Renatka Abaffyova.

  8. Pavol píše:

    Pan učiteľ najviac sa mi pačila nočna odvaha. Ale najviac sa mi pačila diskoteka.

  9. EmUšKa píše:

    Ahoj pán učiteľ . Na chate bolo veľmi dobre. Najviac sa mi páčila nočná odvaha. Síce aj sa mi páčilo opekanie. Tak pozdravujem .Ahoj. Ema Badínová.

  10. filipko píše:

    AHOJ!Na chate bolo supeeeerrrr – tanec, baseball a nočná odvaha. Dúfam,že pôjdeme aj o rok na chatu. papa Filip Železňák

  11. Adriánka píše:

    Pán učiteľ, na chate mi bolo super. Keď sme 4 divčatá išli na nočnú odvahu tak sme tak píšťali od strachu. Dúfam, že takáto zábava bude aj o rok. S pozdravom Adriána Surovčíková.

Pridaj komentár

