Môj sen sa napĺňa, poloprofi strižňa na škole

Posted: 22. júna 2009 in Notebook pre každého (žiaka)
Tak zasa naše šikovné vedenie dokázalo, že je neskutočne dokonalé. Milujem pani riaditeľku a zástupkyňu. Dievčatá ste proste skvelé….
Schválili nám cca 5311 EUR (160 000Sk) na natáčanie nového opäť skvelého náučného  filmu. Od septembra zarezávame s deťmi naplno, jabadaba dúúú. Zátupkyňa Evka  má už v hlave scénar, teraz to všetko dotvára, takže môžeme plánovať Úsmev. Čo ma najviac na tom teší? No za peniažky sa okrem iného kúpi do školy perfektná strihacia karta,  HD Srom Plus, tá dokáže zázraky: umožňuje pokročilé naberanie analogového videa, vstup-výstup HDMI a čo je podstatné, výraznou mierou sa podieľa na odbremenení procesora a grafickej karty pri renderovaaní videa. Samozrejem k nej super zostavený počitač so štyrmi jadrami tromi 500GB pevnými diskami… Proste PC kompatibilný s HD Strom Plus. Kto bude mat záujem, na letnej škole vysvetlím viac. Zaujimavé bude naučiť do septembra deti strihať s novým softvérom EDIUS 5. Ten samozrejem dokupujeme k strihacej karte. No tešim sa. Verím že nám to uľahčí prácu pri spracuvávaní videa a hlavne ju urýchli.
Obrázok: zdroj PC REVUE.

Komentáre
  1. 4.B a tr.uč. Gabriela píše:

    Blahoželám a hoci som rozumela iba tej časti príspevku ,že vám schválili nejaké "dukátiky" , určite tie sci-fi veci čo si popisoval sú skvelé .Možno sa aj ja niekedy prepracujem do tohto levelu, ale ty nás na KMU Oravy určite uvedieš do obrazu. Ešte raz blahoželám !!!!!!

  2. Jana píše:

    No to už sa s nami strihačmi – amatérmi nebudeš ani baviť. Závidime ti. Ale aj fandíme a gratulujeme.

  3. Jozef píše:

    Čau Peter, blahoželám Ti aj ja. Bude to super vybavenie. Vidno, že vedenie Ťa má skutočne rado. Už teraz teším na ďalšie Tvoje skvelé filmy. Edius 5 som si zohnal aj ja a začal som v ňom robiť. Je skvelý. Pozdraujem Ťa. Jožko.

  4. Daniela píše:

    Super Peťo, blahoželám.

  5. Jana píše:

    Pridávam sa aj ja ku gratulácii a dúfam, že už čoskoro zverejním podobnú fantastickú správu aj ja, pretože čakáme na podobné výsledky.

  6. Jana píše:

    Tak a je to tu. Gabika-Peťo-a ja. Teším sa, konkurencia bola veľká. Trstená opäť bodovala, ale už vás dobiehame :-).

  7. Anka píše:

    Blahoželám všetkým trom – Gabika, Peťo, Janka – a teším sa spolu s vami. Aj mne sa podarilo uspieť v jednom projekte. No proste sme dobrí =)

  8. Hacker píše:

    Načo vám to v škole bude? Rozpada sa vám škola nad hlavou a vy idete kupiť za 5000 tácov strižňu ktorá vám je nanič, neviete s ňou robiť, no proste GREAT, alebo ste na to zohnali sponzora (pochybujem) ?

  9. Peter píše:

    Hacker 27 vidim ze si mimo reality ja ta do nej hned uvediem, cirkevene skoly budovu nevlastnia- teda mesto kde posobia, ale ZSK, to znamena ze nemozeme predkladat projekty na rekonstrukciu budovy, kym ju mesto neodkupi. Keby ano, ver tomu ze mame z nasej budovy davno palac. No nie je dolezita budova, ale ti co v nej posobia… Co vsak mozeme predkladat , su projekty na modernizaciu vzdelavania v com sme velmi uspesni. Neviem odkial si milacik prisiel na to, ze striznu nevieme pouzivat a je nam nanic, vsak pridi k nam a zahanbia ta 9 rocne deti "Mucko" Milujem ludi, co pisu nepotvrdene fakty a tvaria sa, ako majstri sveta. Houk, dopisal som 🙂

  10. Bibiána píše:

    To je sranda. Ja som si myslela, že takíto vyrývači píšu len na blogy na portáli SME (viď blog Davida Králika). Ale myslím, že to je dobrý znak toho, že naše blogy sa stávajú populárne. Waw… Človek by bol šťasný, keby mal novú strechu ale pod ňou by sa unudil k smrti?

Pridaj komentár

