Moje inovácie vo vzdelávaní

Posted: 31. júla 2009 in Notebook pre každého (žiaka)
Toto video môžem pokladať za jedno z vrcholných a záverečných videí zo série metodických filmov. Samozreje pribudnú aj iné, ale po teroretickej stránke v rámci modernizačných prvkov v sebe zahŕňa všetko, čo som za tie dva roky objavil. Moje skúsenosti som vtesnal do 14 minút.  Vo videu je zachytená teoretická časť z príravy učiteľa, výučby v trede, až po hodnotenie. Nechýba ani postoj rodičov a ich zapojenie sa do tohto typu vzdelávania. Použil som aj staré zabery no a tie nové stoja za to si ich pozrieť.
 

Inovácie vo vzdelávaní from Peter Pallo on Vimeo.

Komentáre
  1. Anka píše:

    Peťo vďaka, toto video je vynikajúce. Si jednoducho "profík".

  2. Peter píše:

    🙂 dik no profik nie som, praveze profik by sa chytil za hlavu… Ale som rad ze sa pacilo.

  3. Roman Baranovic píše:

    je to fakt profi. ked si clovek uvedomi, ze to natacal sam ucitel, bez velkeho studia, tak je to uzasne. peter, ohromne si vyrastol za uplynuly rok.

  4. Jana píše:

    No je to pravda si profík, chcela by som jedno miesto v Tvojom videotime na LSMU 🙂

  5. Peter píše:

    Dik Roman nebyt tvojich usmerneni nebolo by to. Janka ty ho protekcne mas 🙂

  6. lenka píše:

    jasne, strucne , prehladne. nebud skromny, mas pravo byt hrdy na svoju pracu. gratulujem… , si velmi sikovny

  7. Martina píše:

    Peťo je to naozaj výborná práca. Aj čo sa týka obsahu teda zhrnutia skúseností s vyučovaním s notebookmi a celkovo technológiami aj spôsob ako si to spracoval. Raz by som chcela vedieť oboje tak, ako ty.

  8. Daniela píše:

    SUPER, si profik aj bez veľkého technického zázemia si hviezdou medzi učiteľmi. Máš môj obdiv a som rada, že sa poznáme a môžem sa od Teba učiť.

  9. Bibiána píše:

    Na iných blogoch a chatoch je to často o kritike a vyrývaní. Tu je to o pochvalách a úspechoch. Jedno protekčné miesto chce aj Robo Karpiel. Mal by ho dostať, ak sa dá na blogovanie. Skúsim ho takto do našej komunity dostať. 🙂 Pomôžete mi?

  10. Róbert píše:

    Ahoj Peter! Ta Ty toho vieš naozaj dosť! Ja som si práve vytlačil prvé stránky návodu k Pinnacle. Čo myslíš, kedy budem na Tvojej úrovni? Stačí, ak udáš približne desaťročie. Až teraz som uvidel Tvoje video, (vďaka Bibe, ktorá mi poslala link). Môj komentár k nemu: So marvellous!! ! Hip hip hurrrááá! Do dôchodku mám čo robiť a teší ma, že bude šanca začať pri Tebe. Opakovane sa teda hlásim do Tvojho videokrúžku (keď už nebude stolička, postojím alebo posedím na zemi. Howgh!

  11. Peter píše:

    Robkooooooooooooo priatel moj staryy, spolubyvajuci, moj krestansky vzor,… tesim sa na teba, viac ako na vsetky zeny co tam budu 🙂 neboj po videokruzku budes na tom dostatocne dokonaly na vlastnu tvorbu… caf.

  12. Róbert píše:

    Peto, ja som teraz na nete iba obcas. Som rad ze ta moja ucast potesi. Ale zaujímavo si napísal prostrednu cast komentara, teoreticky by sa to dalo chapat rozne ?! Nekladiem si za ciel byt po kruzku dokonaly ale najprv technicky znesitelny a zrozumitelny. Tak nevycerpaj celu energiu na prvy turnus, nech sa zabavime aj na druhom. P.S. Vcera som sa stretol s Jankou Balazovou tiez sa tesi na ten týzdeň s Tvojou charizmou.Tak sa drz a kym mas cas venuj sa tym doma. Bye! Robo

  13. Peter píše:

    Robko, Robko, co ta to napada 🙂

  14. Jana píše:

    No, Peťo vidím, že kresťanský vzor máš dobrý, ale ešte by ma zaujímalo, keďže ako vidím, patríš medzi top učiteľské vzory na Slovensku, kto je tvoj učiteľský vzor? Je ešte niekto vyššie, predovšetkým vo využívaní IT? Teda inak povedané, čím obohatíš naše školstvo v budúcnosti :-)))

  15. Marta píše:

    Ahoj Peter, máš môj obdiv, takto som si predstavovala, že je to v našom celom školstve, keď som sa po 14 rokoch vrátila učiť…

  16. Zuzinka píše:

    Ahoj, Peter, toto videjko som videla či na Roadshow, v telke 🙂 alebo na LŠMU a stále si ho môžem pozerať ako rozprávku pre učiteľku 🙂 a chcem, aby to tak bolo na každej škole :-)) tak držím palce v ďalšej tvorivej práci a budem odpisovať od Teba odteraz, oki? sedím pri Tebe od septembra!! ahooj Zuzana

  17. Mária píše:

    Ahoj, Peťo, klobúk dolu s hlbokou poklonou od učiteľky pár rôčkov do dôchodku, ale keď vidím takúto prácu a najmä nadšenie, bisťu, ešte šliapnem do pedálov.

Pridaj komentár

