Na trhu nová interaktívna tabuľa ēno

Posted: 13. novembra 2009 in Iné
Na Slovenský trh prišliel nový typ interaktívnej tabuľe pod označením ēno. Osobne som s ňou nepracoval, ale z čítania a videorecenzie som si ju porovnal s InterWrite. Ovladacie funkcie ako aj softvér sú si podobné, ako na každej interaktívnej tabuli. Výrobca uvádza najpresnejšiu polohu pera na ploche, z videa je badať minimálnu nepresnosť.
Čím sa teda táto tabuľa líši a aké má výhody:
 
Keramický a magnetický povrch, možnosť písania klasickou fixou, tri interakívne perá, Bluetooth pripojenie, možnosť voľby klasických bočných strán na písanie kriedou, premiestniteľná magnetická lišta s ovládacími prvkami. Toto sú asi tie základné výhody oproti iným tabuliam. Ovládaním ani funkciou sa skoro nelíši, čo je plus pre užívateľov  ak majú na škole viacero druhov týchto tabúľ.
Cena je primeraná.  Tabuľu s krídlami získate za cenu iných klasických tabúľ.
Či by som sa pre ňu rozhodol? Neviem, neskúsil som ju v praxi, no najviac ma na nej láka magnetický povrch…. Žmurknutie.
 
Komentáre
  1. Jana píše:

    Jaj… Oraváci z jakého lacného ste kraja :-)))))

Pridaj komentár

