Významné ocenenia 2009/2010, opäť nechýbali moderní učitelia…

Posted: 4. decembra 2009 in Notebook pre každého (žiaka)

Nedá mi nespomenúť fakt, že na všetkých vyhodnoteniach som stretával partiu moderných učiteľov, ktorí podobne ako ja, preberali vzácne trofeje národných súťaží. Danka Skladanová, Gabika Kapjorová, Denisa Križanová, Janka Valachová…. Proste toto je znak, že Moderní učitelia sú správne vedení aj vďaka spoločnosti Microsoft, P-Mat a ich aktivitám. Myslím, že práve tu a aj v kruhu priateľov moderných učiteľov na roadshow, letnej škole, blogoch…. vznikajú skvelé a inovatívne podnety, ktoré nás poháňajú vpred a umožňujú nám dosahovať tieto geniálne výsledky. Čiže Roman Baranovič, Peťo Halák…. ďakujeme. Vďaka vám a nám sme tam, kde sme. No a nedá mi nespomenúť partiu učiteľov z Oravy. Cena Slovak Telekom sa niesla v duchu 5. ocenených Oravcoch, čo svedči o silnej a kreatívnej základni Klubu moderných učiteľov Oravy. Všetkým srdečne blahoželám.
Za posledný týždeň pribudli do mojej skromnej zbierky ďalšie významné ocenenia. Zo všetkých ma najviac potešila súťaž ERTRI, kde okrem mňa ocenili v hoteli Holiday Inn v Bratislave aj moju žiačku Emku Badinovú – Vyučovanie cez videokonfereniu. Sedel a počúval som s hrdosťou, ako smelo a duchaplne Emka prezentuje svoj projekt, nádhera. Potom sme sa presunuli na vyhodnotenie Cena Slovak Telekom, kde do moje zbierky pribudla chýbajúca cenná trofej tejto súťaže za 3. miesto. Mám už od nich tabuľku za 1., 2. a 3. miesto, teda myslím, že je najvyšší čas dať si pauzu a prenechať priestor svojim nástupcom :). Viac o oceňovaní v nasledujúcom videu. Fotoalbum

  
Komentáre
  1. Jana píše:

    Peťo, gratulujem k oceneniam, ktoré si získal a som hrdá, že si ma zaradil do partie moderných učiteľov, ktorú spomínaš.

  2. Bibiána píše:

    Peter, vieš kto ťa predbehol a získal druhé miesto v tvojej kategórii? Danka Lacková, najlepšia bratislavská učiteľka materskej školy, ku ktorej chodil môj mladší syn tri roky do škôlky. Medzi mojimi dvoma priateľmi, Gabikou a Peťom aj Danka. Som šťastná, že sa vaše cesty takto spojili.

  3. Peter píše:

    No Biba to je skvele, škoda, že som o tom nevedel tam kecli by sme :). Janka čo že mi ty gratuluješ ty hviezda, máš moju poklonu.

Pridaj komentár

