Darček pre učiteľa od IKT pozitívnych detív :)

Posted: 28. januára 2010 in Notebook pre každého (žiaka)
Od mojich žiakov som si beže požičiaval na hodine myšku a numerickú klávesnicu. Dnes ma milo prekvapili. Spoločne mi kúpili myš aj klávesnicu, aby som ich toľko neotravoval. Keď sa tak nad tým zamyslím, ja som svojej   učiteľke na ZŠ kupoval kvety, čokolády, nálepky… Žmurknutie No prekvapkali ma, už teraz mi je ťažko, keď si pomyslím, že za 5 mesiacov odchádzajú… Sú fakt na vysokej úrovni, čo sa týka kolektívu a zdatnosti v IKT. Až sa sám čudujem. No nič, prídu prváčikovia, pôjdeme odznova.
Komentáre
  1. Jana píše:

    Ako to tak vidím, budú to tvoje prvé vážne slzičky 🙂 A pokiaľ ide o darček, nie je nič krajšie, ako keď človek dostane to, čo naozaj potrebuje a z čoho má potom veľkú radosť. Dobre tú happy triedu vychovávaš.

  2. Ľubica píše:

    Krásny darček… 🙂 a vpodstate aj ocenenie žiakov. 🙂

  3. Bibiána píše:

    … pekné ….

Pridaj komentár

