Lolo Mačor, môj skvelý kolega a učiteľ ma opúšťa :(

Posted: 29. januára 2010 in Iné
Dnes presne v deň Lolových 40. narodenín sme sa dozvedeli, žeLolo vyhral konkurz a stal sa riaditeľom na Zákldnej škole v Dolnom Kubíne. Veľmi mu to prajem, zaslúži si to a určite pohne ľady v DK dopredu a ešte budeme o ZŠ v DK počuť. Na druhej strane mám veľký smútok. Keď mi to dnes oznámil, zrazu som pocítil v sebe úzkosť a uvedomil si, že odchádza od nás skvelý človek a môj dobrý priateľ. Od utorka budem mať v zborovni vedľa seba prázdny stôl a je mi z toho akosi nanič.
Keď som nastúpil do zamestnania, Lolo bol moja inšpirácia v entuziazme z učiteľstva, od začiatku sme toho spolu veľa dokázali. Kto ho pozná vie, že z neho vyžaruje charizma. Komu môže, pomôže a tak to bolo aj u mňa. S čímkoľvek som k nemu prišiel, zavolal…, vždy sme to spolu vyriešili. Projekt Notebook pre každého žiaka bol jeho dávny sen. Vďaka tomu, že ma v r. 2007 zobral na Roadshou do ZA a zoznámil ma s Romanom Baranovičom sa to všetko rozbehlo a som tam, kde som.
Spoločne sme rozbehli na škole DilongStar a mnohé ďalšie akcie. Naposledny sme spoločne založili v mojej triede akvárium, po PC je to naša spoločná droga Žmurknutie 
Tak teda, Lolo, aj touto cestou ti ešte raz za všetko ďakujem, verím že kolegovci a priatelia ostaneme i naďaľej. Ešte, že si v DK a nie riaditeľ u susedov na štátnej v Trstenej, to by bolo huste :).  Po tvojom namáhavom roku ti hádam svitá na lepšie časy. U mňa máš vždy dvere otvorené a nie len u mňa, ale aj všetkých kolegov ZŠ R. Dilonga.  ALOHA priateľu.
 
Komentáre
  1. 4.B a tr.uč. Gabriela píše:

    Peťo, veď my na štátnej nehryzieme 🙂 a Lolovi prajem veľa síl a energie. V DK učí moja sestra, takže táto správa sa mi do uši dostala už včera

  2. Peter píše:

    Veď nehryziete, ale odist od vlastnych ku konkurencii o tom som pisal, ze to by bolo huuuuuste. Na to by som si tazko zvykal ze je vedla v budove 🙂 a nie u nas.

  3. Danica píše:

    My , teda poniektorí sa veľmi tešíme , že sa to u nás konečne rozhýbe.

Pridaj komentár

