Moji budúci prváci v notebookovej triede

Posted: 4. februára 2010 in Notebook pre každého (žiaka)
Tak a je to za nami. Obávaný zápis predškolákov do prvého ročníka dopadol tento rok nečakane výborne. Rodičia prejavili mimoriadny záujem o vzdelávanie moderným systémom Notebook pre každého žiaka. Na budúci rok budem mať v triede 20 prvákov. Na zápise sa zdali byť veľmi šikovní. Skoro každý z nich vedel pohotovo narábať s myškou a edukačným softvérom, no a práca na interaktívnej tabuli im išla, na moje prekvapenie, super. Posúďte sami, vo fotoalbume majú svoje prvé ťahy,  cez vizualizér som odfotil ich tvár a deti sa dokresľovali.
Od prvého ročníka sa budeme učiť s notebookmi. Predpokladám, že od štvřťroka si ich začnú nosiť aj domov. No čaká nás ešte dlhá cesta. Už teraz viem, čo to obnáša. V prvom rade začnem od rodičov. Na mesiac máj 2010 som si s nimi naplánoval víkendové školenie, kde si porobíme spoločne kontá v messenegri, edupage premium,  prebehneme vyukový softvér…, aby bola spolupráca od prvého dňa na úrovni. Rodičia boli tomu naklonení, o to ľahšie sa nám bude zaćínať.
 

 
Komentáre
  1. Jana píše:

    No comment .-)))

  2. Iren a moje včielky píše:

    Úplne supééééér! Úprimne Vám závidím!

  3. Daniela píše:

    Nemám slov, chcem byť škôlkarka v Tstenej!!!!

  4. Bibiána píše:

    To školenie pre rodičov je skvelý ťah.Možno by mohli dať školenie aj tí učitelia, čo nepoužívajú notebooky, kde by naučili rodičov svoje pedagogické postupy. Možno by sa im lepšie ťahalo za jeden povraz, lano, šnúrku, nitku, lanko, gurtňu, špagát, …..

  5. Jana píše:

    Aj ja chcem byť prváčka na Vašej škole a chcem sedieť so Dankou Skladanovou.

  6. Daniela píše:

    Jej Janka tesim sa, ze si si ma vybrala. Peto, prosim zaloz aspon virtuálnu triedu. Na zaciatku roka Ti urcite prinesiem virtualnu kyticku a mozno aj f——-u. 🙂

  7. Peter píše:

    🙂 ZAUJIMAVÉ, hm to by som mal moc nukecané žiačky, musel by som vás rozsadiť 🙂

  8. Bibiána píše:

    Aj ja tam chcem chodiť. Virtuálne sedím s Chalachánovou a Steierovou. ….. sííííííím……

  9. Daniela píše:

    Ukecané? a to odkial máš?, my sme véééééééééľmi usilovné!

Pridaj komentár

