Výučba cez videokonferenciu- perlička

Posted: 16. marca 2010 in Notebook pre každého (žiaka)
Tak pred dvomi rokmi som po prvý krát vyskúšal online výučbu cez videokonferenciu. Túto formu komunikácie využívam teda dosť dlho. Z mojich druhákov sa stali už štvrtáci, teda páni a dámy. Včera sme sa spojili tradične s chýbajúcou žiačkou. Keď sme pripravovali spojenie, žiačka mi píše: "pán učiteľ v pohode, rada sa s vami spojím, ale prosím nedavajte ma na kameru, zle vyzerám Žmurknutie. Tak vidíte, čo začinajú riešiť moje štvrtáčky. To by ma pred 2 rokmi veru nenapadlo Uštipačnosť.
Pridaj komentár

