Ako začať s projektom Notebook pre každého žiaka, moje postrehy

Posted: 12. júna 2010 in Notebook pre každého (žiaka)
 Tak blíži sa koniec školského roka, za 3 týždne odovzdávam na druhý stupeň svojich žiakov, žiakov, ktorí zažili inováciu na vlastnej koži. Opúšťam žiakov preškolených modernou premenou vzdelávania NPKŽ. Dostávam veľa meilov s otázkou, ako začať s projektom, čoho sa vyvarovať… Snaď vám pomôže táto prezentácia v ktorej som v kocke zhrnul všetko to, čím som sa stretol počas 3 rokov vyučovania systémom Notebook pre každého žiaka. Keby som toto vedel pred tromi rokmi, veľa vecí by šlo pohodlnejšie….

O to viac sa teším na svojú novú triedu, a prvé čím začnem nebudu notebooky, ale školenie s rodičmi, pretože rodičia sú k úspešnosti tohto projektu taktiež prvoradí, zvlášť u 7 ročných detí.
V prírpade nejasnosí  ohľadom mojej prezentácie ma môžete kedykoľvek  kontaktovať, ak budem vedieť rád pomôžem.
 

Pridaj komentár

