Zostrih zo 4 rokov v Happytriede

Posted: 2. júla 2010 in Notebook pre každého (žiaka)

   http://vimeo.com/moogaloop.swf?clip_id=12889659&server=vimeo.com&show_title=1&show_byline=1&show_portrait=0&color=&fullscreen=1

Tak pred par dňami som pustil do života, ako odchovane rybky mojich štvrtákov. Uvedomil som si, že pre mňa veľa urobili, aj ja pre nich, no aj ony pre mňa. Skutočne sme prežili za 4 roky nádherné chvíle…. Tymto zostrihom som sa im chcel poďakovať a zároveň pripomenúť, čo bolo pre nás to podstatné, čo nas neskutočne spojilo a posunulo vpred. Zároveň moje poďakovanie patrí spoločnosti Microsoft, Romanovi Baranovičovi a spoločnosti E-Technology.
 
Deti sa so mnou lúčili slovami: 
 
"Milý pán učiteľ. Ďakujeme vám za všetko, čo ste pre nás urobili. Za to, čo ste nás nučili, čo ste nám vštepili. Pre nás vždy budete- náš otec, kamarát a náš jednoznačne super učieľ. Ďakujeme vám, že ste s nami vydržali 4 roky radosti a niekedy smútku. Prosím prijímite darček od nás všetkých a samozrejme ešte veľké ďakujeme…."
 
No nezaplač Plač.  

Záverečný zostrih zo 4 rokov v Happytriede from Peter Pallo on Vimeo.

Komentáre
  1. evine píše:

    Ukončil si jednu nezabudnuteľnú etapu v škole. Bola prvou a jedinečnou.Prajem Ti ešte veľa takýchto úspešných projektov.Posunul si naše školstvo o veľký krok dopredu. Dúfajme, že nebudeš prvý ani posledný. Ďakujem Ti za pomoc a inšpiráciu.

Pridaj komentár

