Prvý úspešný krok k naštartovaniu projektu NPKZ v mojej novej triede

Posted: 9. júla 2010 in Notebook pre každého (žiaka)
Pre svojich budúcich prvákov som sa rozhodol vybrať tablet od spoločnosti Lenovo S10-3t. Predchádzalo tomu aj prvé rodičovské združenie, kde som rodičov mojich prvákov oboznámil s podstatou projektu Notebook pre každého žiaka a  jeho výhodami. Odsúhlasili sme model spolufinancovania, na ktorom sa podieľa spoločnosť Lenovo, naša škola, samotní rodičia a štipendiom pre deti v sociálnej núdzi spoločnosť Microsoft. Toto bol prvý úspešný krok k správnemu naštartovaniu projektu v mojej novej triede.
Ďalším krokom bude samotný nákup notebookov a IKT techniky do  triedy, inštalácia a preškolenie rodičov, aby boli so systémom, ako aj digitálnym výučbovým prostredím dostatočne oboznámení a uľahčili svojim deťom ich štart do tohto systému vzdelávania.
 
Vo videu som sa zameral na celkové  výhody z využitia tabletu na 1. stupni ZŠ.  Fotoalbum
 
 
Pridaj komentár

