Malí bádatelia moja nová trieda

Posted: 3. septembra 2010 in Notebook pre každého (žiaka)
Nová trieda, nové deti, nové projekty nové ciele, nápady a snáď aj kreativita….. Takto nejako som ráno vstával v deň D, kedy som privítal vo svojej triede 18 nových zverencov. Mám s nimi veľké plány v prvom rade ich naučiť čítať, písať počítať a popritom ich naučiť pracovať s technológiami a zaradiť ich pohodlne do vzdelávania, vytvoriť pekné projekty atď. No v prvom rade sa musíme oťukať – okukať a naučiť sa maličkosti, ako že keď poviem dajte mi veci na telesnú nepodajú mi čistú písanku, ale úbor a množstvo ďalších detailov Smiech Verím, že do konca septembra začneme pracovať už aj s notebookmi, deti sa na ne veľmi tešia….
 
 

 
Komentáre
  1. Jana píše:

    To pretečie ešte veľa vody, kým z vás budú veľkí štvrtáci. Ale vy to s pánom učiteľom hravo zvládnete.

Pridaj komentár

